Morgen is het zover... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Lotte Dekker - WaarBenJij.nu Morgen is het zover... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Lotte Dekker - WaarBenJij.nu

Morgen is het zover...

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

13 Maart 2010 | Nederland, Breda

Hoi allemaal,

Morgenmiddag pak ik het vliegtuig richting Nepal. Na een reis van zo'n 24 uur komt Eefje mij ophalen op het vliegveld van Kathmandu. Zij is daar aan het werk bij een weeshuis waar we de eerste dagen zullen verblijven. Daarna gaan we een trekking door de Himalaya maken van zo'n 10 dagen. Het wordt of de Anna Purna basecamp of de Mount Everest basecamp.. Vervolgens zullen we een junglesafari maken door het Chittwan National Park. De trekking en het Nation Park staan beide in het boek van de 500 hoogtepunten die in je leven gedaan moet hebben, dus dat beloofd wat:).

Na Nepal zullen we verder gaan backpacken door Thailand en Maleisië. Ook gaan we een duik nemen op Koh Phi Phi, waar de film 'the Beach' is opgenomen. Ik heb er superveel zin in! Nu nog de laatste inkopen doen en mijn rugzak inpakken.. Ik zal jullie proberen op de hoogte te houden van mijn reis door Azië via deze site! Natuurlijk vind ik het ook leuk om te horen hoe het met jullie gaat..

x Lot


  • 13 Maart 2010 - 10:22

    Janine:

    Hoi Lotte,gaaf zeg dat je er weer op uit trekt. Ik hoorde het gister van ma. Heel veel plezier en geniet van al het moois wat je ziet onderweg. Liefs Janine

  • 13 Maart 2010 - 10:36

    Hanneke:

    Ha Lot,

    Is t nog gelukt om je ticket naar Londen om te zetten?

    xx

  • 13 Maart 2010 - 12:15

    Patrick M.:

    He Lotte,

    wat een mooie reis in het vooruitzicht. Geniet ervan en zet die mooie pica's maar op de site!

    Groetjes xx Patrick

  • 13 Maart 2010 - 14:14

    Marie-Therèse:

    Hey Lotte,

    Super leuk wat je allemaal gaat doen en zien!
    Ik ga je reisverhalen volgen!

    Goeie reis alvast en geniet ervan!

    kus MT

  • 13 Maart 2010 - 14:51

    Loes Vogels:

    Wha,Lot!
    Super cool! Ik ben net terug van4.5 maand Azie en was wederom een te gekke ervaring! Hopelijk ga je mooie ervaringen opdoen en is Phi phi nog net zo paradijselijk als 5 jaar geleden toern ik daar ook was (echt 'n super eiland!).
    Geniet en hou ons op de hoogte! x Loes.

  • 13 Maart 2010 - 15:02

    Eline:

    Hey Lot,

    Jammer dat ik je gister niet meer heb gezien... k wilde nog komen om je uit te zwaaien maar mijn oog deed te zeer.

    daarom bij deze:

    Ik wil je heel veel plezier wensen en geniet ervan!

    xxx Eline

  • 13 Maart 2010 - 15:08

    Fam.muylwijk:

    geniet van je reis en doe voorzichtig.
    tot ergens in mei!
    xxx erica

  • 13 Maart 2010 - 20:52

    Mady:

    GENIET GENIET GENIET!!!

    Super Lot!! Ben erg benieuwd naar al je verhalen!!

    Kus

  • 13 Maart 2010 - 22:14

    Mirna:

    Doeg Lotje!!!
    Doe voorzichtig en vooral veel genieten.

    Liefs Mirna

  • 13 Maart 2010 - 22:33

    Bas:

    Ha nicht,

    ik wist niet dat je het land weer uit ging... Veel plezier toegewenst en pas goed op jullie zelf!

    Groetjes & xxx
    Bas


  • 14 Maart 2010 - 13:08

    Marjolein:

    Heey lot,

    Heel veel plezier in Nepal, Thailand en Maleisie! Geniet ervan..

    Liefs je nichtje

  • 14 Maart 2010 - 13:38

    Lara:

    Lot!! Ik ben je gister vergeten (schandalig!!) Heb je goed afscheid genomen van het Bredaase? Geniet ervan! X

  • 14 Maart 2010 - 18:36

    Esther:

    Heej Lotte! wat supervet wat jullie gaan doen!!

  • 14 Maart 2010 - 18:38

    Esther Blase:

    Hee Lotte! Wat supergaaf wat jullie gaan doen!! heb je ook de waarbenjij van eefje, ben benieuwd naar fotos van t weeshuis en van jullie trip! veel plezier hee, groetjes aan eefje!

  • 14 Maart 2010 - 19:05

    Monique:

    heyy lotte,
    heel veel plezier en geniet en heb een fantastische tijd daar!!

  • 15 Maart 2010 - 07:01

    Eefje Schep:

    Heee Lot!!
    Woehoe over een paar uurtjes kom ik je ophalen op het vliegveld van Kathmandu!! Super leuk en erg gezellig om je straks weer te zien:)Dikke kus

  • 15 Maart 2010 - 08:11

    Kim:

    Lotje,superleuk dat je nog een trip hebt gepland,heel veel plezier meis! Geniet van al het moois dat je gaat zien.
    Xx

  • 15 Maart 2010 - 08:37

    Steef:

    Hee Lotje,

    Hopelijk ben je inmiddels veilig geland en valt de jetlag mee. Ik wilde je zondagochtend nog bellen maar toen besefte ik me dat je al in het vliegtuig zou zitten dus dat dat niet zo heel veel zou uithalen haha!

    Ben benieuwd naar alle avonturen die jullie uiteraard weer gaan overkomen ;)

    Have fun! xx

  • 15 Maart 2010 - 09:25

    Evita:

    Hey Lot!

    Heel veel plezier!! Geniet er lekker van en ik ben heeeel erg benieuwd naar de foto's en verhalen!!

    Liefs,
    Eviet

  • 15 Maart 2010 - 09:53

    Christian:

    Heel erg veel plezier daar lot. Ben benieuwd naar al je spannende verhalen. Ik ben vandaag in elk geval al goed begonnen door je patienten in de steek te laten met een buikgriep:-(

    X Chris

  • 16 Maart 2010 - 16:48

    Mady:

    Lot!

    Goed aangekomen?? Vast wel, anders had ik je nieuwe wie wat waar op hyves niet mogen ontvangen!!

    Viel spass met de trekking, vet!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Azië

Recente Reisverslagen:

27 April 2010

This is it!!

18 April 2010

The Beach

05 April 2010

Hello Goodbye

28 Maart 2010

Nine days trekking in the Himalaya

16 Maart 2010

Aangekomen...
Lotte

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 788
Totaal aantal bezoekers 123387

Voorgaande reizen:

12 Februari 2013 - 26 April 2013

Zuid Amerika

08 Januari 2011 - 21 April 2011

Down Under

30 Januari 2007 - 24 Mei 2007

Mijn eerste reis

14 Maart 2010 - 30 November -0001

Azië

Landen bezocht: