This is it!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lotte Dekker - WaarBenJij.nu This is it!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lotte Dekker - WaarBenJij.nu

This is it!!

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

27 April 2010 | Thailand, Bangkok

Dit was het dan! Finito! Het einde van een hele gave tijd die ik echt niet had willen missen! Maar morgenavond reis ik door naar Bangkok en zal daar het vliegtuig richting Nederland nemen. Als het goed is ben ik dan precies op tijd terug om koninginnedag te vieren!! Nu nog even genieten van het paradijs waarin we ons bevinden, een eilandje waar bijna niemand van heeft gehoord en geen toeristen zijn te bekennen. Fluweelzacht, spierwit zand en water zo helder.. Dat heb ik nog nooit eerder zo gezien! Je kunt er prachtig duiken en snorkelen, lekker eten en je slaapt er in bamboohutjes aan het strand. Tja, this it it, the paradise of Ko Lipe!!

Nagenietend onder het genot van een lekkere cocktail op het strand of in de hangmat voor onze bamboohut denken Eef en ik nog veel na over deze reis! Wat hebben we veel meegemaakt en wat was het onzettend leuk om dit samen te beleven. Zoveel indrukken, zoveel lieve mensen, maar ook zoveel armoede! En wat hebben wij veel lol gehad samen! Ik zal Eef gaan missen..

Naast dat Eef tijdens deze reis mijn trouwste vriendinnetje is, zijn dat ook Jack Johnsson, John Mayer, Tracy Chapman.. Ik zal ze nog nodig hebben tijdens mijn in totaal 32uur durende reis richting Amsterdam. Wel thuisgekomen wacht mij een aangename verassing.. Een compleet verbouwd huis:)! Ik ben heel erg benieuwd..

Kort maar krachtig dit keer..
Nu op mijn laatste dagje hier is er toevallig ook nog een Thais dansfestival.
Als afsluiter vanavond de fullmoonparty! Volgens mij kan het niet beter!

Hopelijk zie ik jullie met koninginnedag in het Bredase land, dit weekend, op het feestje van pap en man of volgende week.. Bedankt voor alle leuke en lieve reacties, mails en smsjes de afgelopen tijd:)!

x Lot

  • 27 April 2010 - 08:08

    Kim:

    Hai Lotje,
    wat fijn dat je het zo leuk gehad hebt en je ons hebt laten meegenieten van deze mooie reis. Ik kan mij nog een leuke fullmoonparty herinneren 3 jaar geleden op het Curacaose strand, have fun vanavond chick! Zie je iig met Guus 14 juni in Eindhoven. Goede reis terug.
    Xx

  • 27 April 2010 - 08:09

    Marjolein:

    Echt super leuk Lot! Wat heb jij idd weer veel meegemaakt!!

    Tot gauw..
    Xx je nichtje

  • 27 April 2010 - 08:10

    Evita:

    Hey Lot!!

    Geniet nog even lekker van je laatste dagje!!

    Heel veel succes met de lange terugreis!!

    Ben benieuwd of je inmiddels bruiner ben dan ik ;)

    Groetjes aan Eef!

    Liefs x
    Eviet

  • 27 April 2010 - 08:13

    Hanneke:

    Ha Lot! Jeetje, wat vliegt de tijd zeg: Time flies when you're having fun. Geniet nog even en alvast een goede reis naar huis! Kusss

  • 27 April 2010 - 08:13

    Eline:

    Lot!

    Geniet er nog even van en tot snel!!!

    xx Eline

  • 27 April 2010 - 08:17

    Mitch:

    Ik zie je donderdag! Doe de groeten aan John onderweg, en dat huis..... is inderdaad compleet verbouwd! haha


  • 27 April 2010 - 08:39

    Jan Uit Ael:

    Top, Lot!
    Het was ook prachtig voor ons om je reis en bijbehorende belevenissen te volgen.
    Een voorspoedige terugreis wenst je,

    Jan uit Ael

  • 27 April 2010 - 09:13

    Stefanie:

    Ik kom nu op het toppunt van jaloersheid! Hopelijk krijg ik ook waar voor mn geld wat ik deze week over moet maken voor mijn trip naar costa rica. Ik wil ook op die verdomd witte stranden liggen, niks doen en bruin worden...Boven mijn hoofd tikt de tijdbom van afstuderen. Het wordt tijd dat het eind mei is en alle leuke feestjes komen, samen met jou Lotje!

    xx

  • 27 April 2010 - 09:20

    Jaap En Mariet:

    Ha die Lot.Wat ziet het er weer allemaal super relax uit,Wij wensen je een goede reis en tot donderdag.liefs.X.

  • 27 April 2010 - 09:21

    Monique :

    He Lotte

    Wat leuk om via jou en via Eef jullie gave verhalen te horen zeg. Wil je Eef nog even een hele dikke knuffel van me geven??

    Fijne reis!!

    Groetjes Monique

  • 27 April 2010 - 20:51

    Emmie:

    hey lotte
    nog een beetje plezier en een goeie reis tot donderdag
    kus emmie

  • 28 April 2010 - 09:27

    Maria:

    Heeey Lot, wat een paradijsje zeg... Jaloersjaloersjaloers! Jij ziet intussen poepiebruin; ik spierwit van de verf door al het klussen :). Wie weet zie ik je op koninginnedag!!! Goeie terugreis! xx

  • 30 April 2010 - 08:28

    Wendy:

    Heey Lot,
    Een hele goede terugreis toegewenst! Ben benieuwd naar je verhalen. Ik ben straks in Breda! Dus hopelijk tot dan! x Wendy

  • 30 April 2010 - 09:15

    Myrthe:

    Goede reis Lot!!
    Eef zal je wel gaan missen denk ik! Lijkt me gezellig om snel een keer af te speken om al je verhalen aan te horen en foto's te zien! Te lang geleden!! xx

  • 30 April 2010 - 09:17

    Mirna:

    Hey Lotje laatste daagjes bouw daar nog een feestje, dan doen we dat nog eens over tijdens queensday!

    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Azië

Recente Reisverslagen:

27 April 2010

This is it!!

18 April 2010

The Beach

05 April 2010

Hello Goodbye

28 Maart 2010

Nine days trekking in the Himalaya

16 Maart 2010

Aangekomen...
Lotte

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 123362

Voorgaande reizen:

12 Februari 2013 - 26 April 2013

Zuid Amerika

08 Januari 2011 - 21 April 2011

Down Under

30 Januari 2007 - 24 Mei 2007

Mijn eerste reis

14 Maart 2010 - 30 November -0001

Azië

Landen bezocht: