Morgen is het zover!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lotte Dekker - WaarBenJij.nu Morgen is het zover!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lotte Dekker - WaarBenJij.nu

Morgen is het zover!!

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

07 Januari 2011 | Nederland, Amsterdam

Iets wat ik al heel lang wilde, wat al een paar jaar door mijn hoofd spookte, ga ik nu dan eindelijk doen! Backpacken in Australië en Nieuw Zeeland! Lekker met m'n rugzak vanuit Sydney een auto of hippiecampertje huren en Melbourne, Tasmanië, Nieuw Zeeland, de Westkust en de Oostkust aan doen. Ik heb er superveel zin, ook al heb ik nu echt last van gezonde spanning.

Tja en dan moet je nog zoveel doen. Ik heb nog nooit zoveel moeite gehad om mijn tas in te pakken als nu. Naar Curaçao hoefde ik alleen maar een koffer vol te laden, naar Nepal en Thailand moest ik kleding meenemen om echt te gaan trekken, maar naar Australië wil ik echt al mijn zomerkleding in mijn backpack van 55 liter proppen, maar dan heb ik er toch echt meer dan 1 nodig...

Nu nog even lekker eten en dan nog een paar drankjes in de stad. Hopelijk krijg ik mijn backpack straks toch dicht:)

Ik houd jullie op de hoogte via deze site. Thanks ook voor alle berichtjes, smsjes en belletjes! Natuurlijk ben ik ook benieuwd hoe het met jullie gaat, dus houd me op de hoogte!

x Lot


  • 07 Januari 2011 - 17:06

    Jan Uit Ael:

    Hoi Lotte,

    een voorspoedige en mooie reis met heel veel plezier gewenst!
    Hoe lang denk je weg te blijven?

    Groeten, Jan van der Ham


  • 07 Januari 2011 - 17:11

    Suus:

    Lottie, veel plezier!!!!! Lekker stappen vanavond en dan hup, dat vliegtuig in.

    Ik ga je in de gaten houden via deze site, en geniet op afstand mee.
    Xxx Suus

    P.s. Die foto alvast maar op z'n kop geplaatst, omdat je er straks ook zo bij loopt, aan de andere kant van de wereld?!

  • 07 Januari 2011 - 20:52

    Inge:

    Hoi Lotte,

    Veel plezier daar!! Het zal een enorme ervaring zijn. Ik hoop dat je geniet!! Voor je familie hoop ik dat je niet aan een leuke Australier lijft plakken....

    XXX Inge

  • 08 Januari 2011 - 08:05

    Jessica:

    Hey Lotte,

    Wat super dat je naar Australie gaat, wel gedurfd hoor. Ik ben benieuwd wat je daar allemaal weer mee gaat maken en hoe lang je weg blijft. Veel plezier daar hoor!!!

    Groetjes Jessica

  • 08 Januari 2011 - 10:25

    Charlotte:

    Hey Lottepot, we zullen je gezelligheid (en ook je volley-kwaliteiten) missen!
    X Charlottepot

  • 08 Januari 2011 - 11:07

    Dicky:

    Goei reis en we blijven je volgen via je
    verslagen. Liefs.

  • 08 Januari 2011 - 13:23

    Janneke:

    Hmmm, de volleyballers zijn hier al goed vertegenwoordigd!!!

    Nogmaals heeeel veel plezier ennuh... een leuke Australiër kun je natuurlijk ook weer mee naar NL nemen!

    xx

  • 08 Januari 2011 - 14:24

    MAdy:

    Lotje!

    Is ie dicht....zal fijn zijn...hihi!!

    GENIET GENIET GENIET ennnn succes met de reis...ik volg je en mail je met alle nieuwtjes!!

  • 09 Januari 2011 - 14:01

    Stefanie:

    Well done darling!

    Komt helemaal goed daar met jou! Lang leve de lol lotje!

    xx

  • 10 Januari 2011 - 10:13

    Els Van Der Blom:

    Lotte heel veel plezier.
    Groeten Els

  • 10 Januari 2011 - 13:47

    Eefje:

    Hee Lotje!!
    Ben je al veilig aangekomen?? Ben benieuwd! Hoop dat je reis goed is gegaan! Nou ga maar lekker genieten van de komende maanden:) Dat heb je verdiend... Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Down Under

Recente Reisverslagen:

20 April 2011

The End!!!!!!

07 April 2011

WESTERN AUSTRALIA!!!!!

17 Maart 2011

The OUTBACK!!!!!

01 Maart 2011

Nieuw Zeeland (deel 2)

24 Februari 2011

Nieuw Zeeland
Lotte

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 123441

Voorgaande reizen:

12 Februari 2013 - 26 April 2013

Zuid Amerika

08 Januari 2011 - 21 April 2011

Down Under

30 Januari 2007 - 24 Mei 2007

Mijn eerste reis

14 Maart 2010 - 30 November -0001

Azië

Landen bezocht: