Aangekomen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lotte Dekker - WaarBenJij.nu Aangekomen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lotte Dekker - WaarBenJij.nu

Aangekomen...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lotte

01 Februari 2007 | Nederland, Amsterdam

Het heeft even geduurd, maar dinsdagavond ben ik aangekomen op het zonnige Curacao. In het vliegtuig zat ik tussen twee antillianen in, die mij wat info over Curacao hebben gegeven, wel gezellig. Ook hadden we een tussenstop op Sint Maarten, dus het duurde extra lang allemaal. Op Hato ben ik opgehaald door Lieve en een vriendinnetje, wat erg leuk was. Ik ben meteen met Lieve en Stefanie bij het Plein wezen eten, waar vele nederlandse studenten eten. Inmiddels was ik 24 uur wakker en werd het echt tijd om naar bed te gaan. Aangezien ik donderdag pas mijn kamer kon betrekken heb ik twee nachtjes bij Lieve geslapen, waar ik meteen veel nieuwe mensen heb leren kennen. Woensdag zijn we naar het strand Cas Abao geweest, ook wel bekend van televisie als Bon Bini Beach. Dit is echt een van de mooiste strandjes van Curacao. Daarna zijn we naar het TMF cafe geweest.

Donderdagmorgen moest ik al vroeg bij wereldstage zijn en heb ik een introductie gehad. Inmiddels heb ik vandaag mijn eigen kamer gekregen. Deze is ongeveer 16m2 inclusief wastafel en koelkast. Me kamertje heb ik vandaag beetje gezellig ingericht. Hierna ben ik met een huisgenootje Punda en Otrabanda ingegaan en heb hier heerlijk fruit gekocht bij de drijvende markt.

Ook ben ik vandaag op zoek gegaan naar een nieuwe simkaart, omdat mijn nederlandse nummer al vanaf 29 januari niet geactiveerd is. Sindsdien heb ik alle smsjes niet meer ontvangen, erg jammer. Ik heb nu een nieuw antilliaans nummer waarbij jullie mij voor maar 10 cent per minuut kunnen bellen. Dit doe je door eerst het telebuddy nummer te bellen: 0900 0400 832
Daarna hoor je vanzelf wanneer je mijn telefoonnummer moet invoeren;
005999 6747748

Voor iedereen die het leuk vind om post naar mij te sturen, hierbij mijn adres;
Werelstage
TAV Lotte Dekker
De Ruyterkade 55
Curacao N.A.

Morgenmiddag heb ik introductie op mijn stageadres, ben erg benieuwd. Ook ga ik morgen een kijkje nemen bij het fitnesscentrum waar ik straks ga werken.

Ik wil iedereen nog bedanken voor de mails, kaartjes, berichtjes en de kadootjes, superleuk allemaal! Nu ga ik eten.. Tot snel!

Kus Lot

  • 01 Februari 2007 - 22:17

    Mady:

    Hee lot!!

    Woehoe, je bent er!!! Klinkt helemaal niet verkeerd wat je de eerste dagen al hebt gedaan!
    Succes morgen met de eerste kijk / stagedag! Hoop dat het super leuk is!

    Kus, mady

  • 01 Februari 2007 - 22:26

    Mireille:

    Heyyy, vandaag de 1ste donderdagavond zonder jou gewerkt,pff viel niet mee hoor,haha,en dan te bedenken, dat jij in het heerlijke Curacao bent.....Have fun en veel succes met je stage, kus Mireille

  • 01 Februari 2007 - 22:30

    Maria:

    Heeey Lot(CB)!
    Mooi dat je goed aangekomen bent!Super leuk dat je al zo snel een berichtje hebt neergezet..klinkt allemaal heel leuk!Hier is het ijskoud en het regent..maak maar snel veel foto's; ben benieuwd!Heb je nu geen nummer waar je smsjes op kunt ontvangen?Veeel plezier!!X

  • 01 Februari 2007 - 23:15

    Hanneke:

    Hey Lot,

    Klinkt super daar!!!! Had je nog een smsje gestuurd om je goede reis te wensen, maar die heb je dus niet meer gehad. Ben blij dat je het naar je zin hebt!!! Succes met je stage!!!

    x

  • 02 Februari 2007 - 08:43

    Marijana:

    WOW!! Je maakt me wel erg lekker met die mooie Beach foto's!! :-) Super! Fijn dat je goed bent aangekomen.... Gaat helemaal goedkomen daar zo te lezen. Geniet ervan, succes en veel plezier!
    Ben benieuwd naar al je verhalen.

    Kus Marijana

  • 02 Februari 2007 - 09:06

    Christian:

    Hey Lot,
    Het begin klinkt al veel belovend!!! Heb je al wat zonne uurtjes achter de rug? Ik ga zometeen lekker richting de sneeuw:-D Daarna zal ik je weer mailen. Waarschijnlijk heb ik dan wel leuke nieuwtjes;-)..doei doei

    xx

  • 02 Februari 2007 - 09:18

    Jolie:

    Heeey Lot!

    Goed om te horen dat je veilig bent aangekomen! Maak er een leuke en ook leerzame tijd van!

    Heel veel liefs,
    Jolie

  • 02 Februari 2007 - 10:30

    Marjolein:

    heey lot!

    Super leuk om te horen dat je het goed naar je zin hebt.
    Ziet er ook mooi uit daar op die foto's zeg!
    Veel plezier en suc6 met je stage!

    Kuz Marjolein

  • 02 Februari 2007 - 10:59

    Carmen:

    Hoi Lotte,
    Je kent me niet, maar ik ben net terug van een half jaar Curacao.. Ik heb daar een supertijd gehad en weet zeker dat jij dat ook gaat krijgen..

    Ik heb Lieve en Stefanie ook leren kennen daar.. Zij zijn vriendinnen van Eefje Schep en dat was een buurmeisje van mij.. Als je hun ziet wil je ze dan de groeten van me doen?

    Geniet van je tijd daar..

    Groetjes Carmen

  • 02 Februari 2007 - 11:58

    Eefje:

    Lotje!!
    Goed om te horen dat je goed bent aangekomen en alles tot nu toe al goed bevalt! Had ook niet anders verwacht:) Je bent wel gelijk naar het mooiste strand geweest! Haha..Nou zet hem op he! Ik bel je dit weekend even!! Dikke kus (ook aan lieve en stefanie)

  • 02 Februari 2007 - 13:30

    Mirna:

    He lot
    Bedankt voor je sms. En hoe voelt dat nou..leven in het land waar altijd de zon schijnt? Kan me er nu even niets bij indenken. haha
    liefs mir

  • 02 Februari 2007 - 14:14

    Mariet:

    LIEVE lot je post Is onderweg.het is wel stil zonder jouw we missen je wel vooral je rommel haha. dikke kus. MAMA

  • 02 Februari 2007 - 15:08

    Marije:

    Hey meis,

    Fijn dat je goed bent aangkomen!! Had je natuurlijk al ff gesproken op msn.Succes met je eerste introductiedag!!

    X Marije

  • 02 Februari 2007 - 15:08

    Anne:

    Heey Lotte!!
    Veel succes met je stage!!! Heerlijk zeg, een land waar de zon zo lekker schijnt...
    Wij zitten hier te zwoegen op onze scriptie in de kou en regen.... haha!
    Geniet ervan!!!
    Liefs Anne

  • 02 Februari 2007 - 15:54

    Janneke:

    Heyy, zo te horen ben je al ingeburgerd!!! (maar dat gaat bij jou natuurlijk al erg snel als het lekker weer is)
    Ik had je nog gesmst of het iets 'belangrijks' was waar je over hebt gebeld, ik sliep nl. al (heb longontsteking :( ) maar die sms heb je dus niet meer ontvangen.. Als het iets heel spannends was dan hoor ik het nog wel!!
    Veel plezier en succes met het kweken van een rubberen huid :p! XJ

  • 02 Februari 2007 - 16:23

    Inge:

    Hoi Lotte,

    Wat een gave foto's, ik ben echt jaloers! Ziet er echt goed uit!

    Groetjes Inge

  • 02 Februari 2007 - 16:35

    Emmie:

    heeeeey lot

    hoe is het daar succes met je stage
    groetjes van je zusje emmie

  • 02 Februari 2007 - 17:25

    Mascha:

    Hee Lott!!

    Wat een super leuke foto`s! Echt helemaal iets voor jou!!! Super veel succes op je stage en op je werk!!!
    XXX Mas

  • 02 Februari 2007 - 19:50

    Roosje:

    heeej lotje alles okeej in de nl antillen ? heb je al lekkr lang in de zon gelegen op het strand? super ik hooop dat je lkkr bruin teug komt! tot snel en alsje terug bent wil ik alles horen en de fotos terug kijken okee :p
    kusjes van marianne en loek doei lotje veel plezier doie kus roos

  • 02 Februari 2007 - 19:52

    Marianne :

    heej lotte ik hoop dat je het leuk hebt!:p ik sie je wel na die tijd en mail je nog wel okeej doei doei -xxx-marianne ;)

  • 04 Februari 2007 - 11:00

    Harriët:

    Hé Lotte,
    Fijn dat alles zo goed gaat daar. Geniet maar leker van het mooie en zonnige Curacao.Ik hoop dat je daar een fantastische tijd krijgt. Het begin klinkt in ieder geval al goed. Hier is alles ok. Heb je wel gemist op de maandagavond maar straks komt Chris dan werken. Nou, tot gauw hoor!
    Lieve groetjes, Harriët

  • 04 Februari 2007 - 18:05

    Mireille:

    leuke foto's hoor!!!!

  • 05 Februari 2007 - 06:14

    Arjen En Wendy:

    Hey die Lot. Alles goed daar? Leuk om te lezen wat je allemaal al gedaan hebt. Hoe bevalt je stage tot nu toe? Hier alles goed hoor, maar zijn uiteraard wel jaloers op je haha. Geniet ervan!! Liefs Ar en Wen

  • 05 Februari 2007 - 10:55

    Jeannette:

    Hey meisie,

    Wat een voorrecht om daar te zijn.
    We zitten hier in dit koude kikkerlandje en dan lezen dat jij daar volop zon en strand heb.
    Je weet hoeveel ik daar van houd.
    Ik vind het wel super dat je al zoveel mensen kent en goed je best doet om je aan te passen, valt zeker niet mee???:)

    veel plezier en lees graag het volgende bericht en kijk uit voor te veel mooie mannen :)

    liefs jeannette

  • 05 Februari 2007 - 12:43

    Odilia:

    Klinkt al snel ingeburgerd:
    Geniet en veel succes!
    Groetjes, Wim Rogier Stefan

  • 05 Februari 2007 - 14:12

    Loes:

    Hey Lotte.
    Ook hier heb ik je gevonden!! We gaan er een top tijd van maken he?
    Ayo, gr Loes. (je tegenoverbuurmeisje)

  • 05 Februari 2007 - 21:51

    Maria:

    4-0 tegen Smash Lot, vanavond, maar verder willen we het er liever niet meer over hebben.. (ik tenminste..) Heb je nu mijn smsje gehad?? Fijne avond nog! (bij jou is het 17 uur!!) x Maria

  • 06 Februari 2007 - 10:37

    SMirna:

    He lot laat even wat horen als je mijn smsjes wel of niet krijgt. Have a nice day in the sun!!
    x

  • 06 Februari 2007 - 14:26

    Astrid:

    Hej Lotte,
    Leuk een bericht van je te lezen en foto's te bekijken. Fijn dat je het naar je zin hebt. Zal met je stage ook wel lukken.
    Groetjes van Karel en Astrid

  • 06 Februari 2007 - 16:49

    Monique:

    heyy lottie,
    jee zeg zit jij ff lekker daar, hier sneeuwt het nu hahahah ,nou lees je reis verslag zodat ik lekker op de hoogte blijf van jou avonturen,heel veel fun daar,een dikke kus en een knuffel,van mo xx
    (go hebben we nog geens eens gedag gezegt tegen elkaar)hahah laterrr

  • 06 Februari 2007 - 18:20

    Geerte:

    heej lotte..lekker warm daar? veel plezier en succes met je stage x Geerte

  • 06 Februari 2007 - 19:43

    Suus:

    heeey lot,
    we hebben gewonnen hoor, weer 4-0.
    t was niet egt n super wedstrijd maar goed...
    tis hier ook niet egt super weer, t regent beetje en valt op sommige plekken nu (natte) sneeuw.
    en tis koud haha, zeker vergeleken bij jou daar...
    have fun en succes met je stage!
    liefs suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 123363

Voorgaande reizen:

12 Februari 2013 - 26 April 2013

Zuid Amerika

08 Januari 2011 - 21 April 2011

Down Under

30 Januari 2007 - 24 Mei 2007

Mijn eerste reis

14 Maart 2010 - 30 November -0001

Azië

Landen bezocht: