Wat een toeval... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lotte Dekker - WaarBenJij.nu Wat een toeval... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lotte Dekker - WaarBenJij.nu

Wat een toeval...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lotte

21 Maart 2007 | Nederland, Amsterdam

In de afgelopen twee weken werd ik verrast met e-mailtjes van Myrthe en Hanneke dat ze richting Curaçao zouden komen. Hanneke (ken ik via Intencity) heeft de afgelopen week samen met haar vader heerlijk vakantie gevierd hier en we hebben dan ook regelmatig afgesproken op Mambo en daar heerlijk geluncht. Myrthe hebben we afgelopen vrijdag opgehaald bij Hato en toen we stonden te wachten kwam Wim Thoen van Intencity uit de aankomsthal gelopen, toevallig. Myrthe (ook vriendinnetje van Eef) zat trouwens in het vliegtuig met Wendy van Dijk en haar broer, helaas niet met Chris Zegers. Myrthe komt ook stagelopen op Curaçao en is inmiddels bij mij in huis komen wonen, erg gezellig. Naja veel bekenden hier dus in ieder geval.

Ik ben vorige week zaterdag met Marieke bij het landhuis Ascension gaan kijken en van daaruit hebben wij een benefietwandeling met Stichting Uniek Curaçao gemaakt. Zo krijgen we tenminste wat meer te zien van de natuur op Curaçao. We zijn bij en plasticbaai geweest en hier hebben we zelfs schilpadden gespot. Na de wandeling zijn we doorgereden naar Playa Kalki, een erg mooi strandje gelegen bij Westpunt. Na hier even vertoeft te hebben zijn we aan het einde van de middag doorgereden naar Playa Forti, waar zich een rots van 9 meter bevindt waar iedereen vanaf springt. De volgende keer wil ik de sprong wagen..

Die avond zijn we gaan barbecuen bij een ander huis in Otrabanda, met zijn tienen in een voortuintje, heel gezellig. Rond twaalven zijn we met zijn allen naar Baya gegaan, waar een feest was met drie area's en vijftien DJ's, was een leuk feestje. Zondag lekker standaard met Mambo en Wet&Wild.

Tja dan begint de werkweek en krijg ik weer wat tijd om bij te slapen. Dinsdag nog film gekeken op Mambo two weeks for notice. Donderdag weer gezellig in de n8w8 geweest. Afgelopen vrijdag hebben we Myrthe dan opgehaald en zijn we de traditie voort gaan zetten, om bij het enige echte Wilhelmina Plein te gaan eten. Hierna ben ik met Stefanie naar Mambo Beach geweest, waar Johan Gielen maarliefst drie uur achter elkaar kwam draaien, erg leuk feestje. Zaterdag zijn we meteen met Myrthe naar een mooi strandje gegaan Port Marie, hier was ik al een keer eerder geweest. We hebben meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om foto’s te maken van flamingo’s die hier in het wild leven, maar ook van een indrukwekkende kerk en begraafplaats. Het is heel apart om te zien maar hier worden mensen boven de grond begraven in plaats van onder de grond. Thuisgekomen hebben we weer heerlijk pannenkoeken gegeten en daarna nog wat geborreld. Zondag was weer hetzelfde liedje als altijd…

Dinsdagavond was jammergenoeg Hanneke's laatste avondje alweer, dus zijn we lekker film gaan kijken op Mambo. De film die avond was Hook, een leuke vervolgfilm van Peter Pan met veel jeugdsentiment. Het sfeertje was hier geweldig. Daarna wilden we naar huis gaan en startte Marieke’s auto niet meer, typisch Antilliaans met die (gare) auto’s hier.

Nu moet ik echt gaan, want Mitch komt zo aan op Hato, superleuk! Komend weekend gaan we met dolfijnen zwemmen en duiken, lijkt me super. Jullie bedankt voor alle kaartjes, pakketjes en reacties op de site. Het blijft leuk om telkens weer naar de brievenbus te lopen haha…
En Hanneke bedankt voor het gezellige weekje!

Volgende keer meer..

Tot snel!

Kus Lot

ps. meer foto's volgen

  • 21 Maart 2007 - 21:54

    Mireille:

    veel plezier met Mitch en met de dolfijnen zwemmen!!!!

  • 22 Maart 2007 - 06:43

    Gwen!:

    Zo leuk om weer een verhaaltje te lezen! Geniet van de komende twee weken met je lief! Kun je eindelijk weer lekker slapen ;) Dikke kuss!

  • 22 Maart 2007 - 07:14

    Dicky:

    Gezllig weer een editie te lezen. Nu kan je de eerste weken samen genieten.Ga je samen die sprong wagen!!!!
    groetjes van allen hier

  • 22 Maart 2007 - 09:04

    Eefje:

    Leukleuk hoor! Als ik de foto's zie krijg ik ook wel kriebels om weer terug te gaan! Geniet ervan samen met Mitch deze weken..Ben je trouwens nog vrij van je stage?Liefs

  • 22 Maart 2007 - 09:24

    Marjolein:

    heey lot!
    suuper leuk om dit allemaal weer te horen!
    jij hebt het zeker naar je zin daarzo!;)
    alvast een heel gezellig weekend!en veel plezier met het zwemmen met dolfijnen en met mitchel natuurlijk!
    je hoort nog van ons!

    groetjes lein en familie...

  • 22 Maart 2007 - 10:22

    Mariet:

    Wat gezellig toch allemaal Lot,maar zet je nog tekst onder de foto's

  • 22 Maart 2007 - 11:20

    Hanneke:

    Hey Lot,
    Net thuis, tis hier koud, brrrrrrrrrrrrr. Ga zo gelijk kijken voor mei hahaha. Je hoort het nog wel. Was gezellig!!! Hoe was t weerzien met je schatje? Veel plezier samen.
    Doeiiiiii, Han xxx

  • 22 Maart 2007 - 11:31

    Mirna:

    He lot en Mitch!!
    Veel plezier samen!
    liefs

  • 22 Maart 2007 - 13:27

    Marije Van Velzen:

    Hey meis,

    Lekker genieten daar samen met Mitch!!

    Liefs en X marije

  • 22 Maart 2007 - 16:58

    Christian:

    haha uitslapen tijdens je werkweek bijslapen... Ik ben benieuwd hoe jij er op maandag bij je eerste patiënten bijstaat...Veel plezier aankomende week met Mitch. Zet hem wel optijd weer op t vliegtuig voor Awakenings;-) hehe

    doeix

  • 22 Maart 2007 - 18:10

    Myrthe:

    Idd wat een toeval ;)
    haha...tot zo!
    xx

  • 22 Maart 2007 - 19:59

    Opa:

    leuk je fotos gezien te hebben
    en je vele studie genoten.
    groetjes, ook van oma

  • 23 Maart 2007 - 08:07

    Petra:

    ha die lot en mits natuurlijk nu ook.
    leuk weer om ff te lezen wat je weer allemaal hebt beleeft.
    echt leuk dat mits is gekomen kun je er een gezellige tijd van maken zo samen.
    geniet ervan. voor je het weet is het weer voorbij.
    groeten os en peet

  • 24 Maart 2007 - 18:20

    Astrid:

    Hier weer een berichtje van de Oudendijk waar het vandaag flink koud was.
    Ik heb alles weer gelezen en ben weer bij.
    Blij dat het geen sof voor je is zo'n stage ha,ha.
    Jullie beiden de groeten van de 'buren'
    Karel en Astrid

  • 26 Maart 2007 - 13:58

    Eline:

    hey lot,

    volley meerkerk heeft verloren van sliedrecht met 4-0!!!!! we staan weer 5 punten los.

    we hebben afgelopen zaterdag tegen haaften met 3-1 gewonnen.

    ben je weer up-to-date.

    veel plezier daar met Mitch

    groetjes Eline

  • 26 Maart 2007 - 18:55

    Gerrit:

    Eline was te enthousiast, Meerkerk heeft met 3-1 verloren. Nu ben je echt up-to-date! Je hebt het nog steeds erg goed naar je zin. Ik kan 't me erg goed voorstellen met zo'n mooi weer en geweldige sfeer. Voor ons(Volcom dames 1) worden de komende weken erg spannend! We zullen je op de hoogte houden. Ik wens jou en Mitch heel veel plezier!

    Gerrit

  • 27 Maart 2007 - 21:48

    Miek+Myrthe:

    Wat een leuk verhaal Lot, komt ons alleen wel een beetje bekend voor. Oude plagiaatpleger!! KUS Miek en Myrthe

  • 28 Maart 2007 - 10:18

    Maria:

    Heey Lot,leuk stukje weer,en k heb je mail gelezen! Mirna en ik komen waarschijnlijk 23/24 april naar je toe!!!(als je het nog steeds goed vindt natuurlijk!)Kunnen we wel samen bij jou slapen eigenlijk?Vanavond spelen we tegen Sliedrecht, waah!Geniet er weer van daar, samen met Mit! Doe'm de groetjes!!
    xMaria

  • 29 Maart 2007 - 06:51

    Eline:

    nou we hebben gewonnen van Sliedrecht!! met 3-1. mooooiii.


    kuzz Eline

  • 03 April 2007 - 07:09

    Eline:

    hey lot,

    ik weet zeker dat je het naar je zin hebt dus dat ga ik niet vragen.

    nou we hebben ook gewonnen van sarto afgelopen vrijdag, met 4-0 natuurlijk ;-)
    En..... volley meerkerk heeft 3-2 gespeeld tegen Haaften Kwiek. dussss..... nu staan we 6 punten los! mooooiii. dus als je weer in Nederland terug bent, kom je (waarschijnljk) als kampioen terug!!

    kuzz Eline

  • 04 April 2007 - 14:41

    Janneke:

    Het zonnetje schijnt in Nederland nu gelukkig ook al een paar dagen. Iedere vrije minuut probeer ik in de zon te zitten, zodat ik strakkies niet zo jaloers hoef te zijn op jouw lederen huidje... ;)
    De beachpasjes zijn weer binnen... Maria en ik zullen het zand al vast een keertje gaan testen, zodat wij ook een beetje in beachvorm zijn als jij terug bent! XX

  • 05 April 2007 - 18:32

    Wim:

    Hi Lotte,

    Ik zie dat je melding maakt van onze korte ontmoeting op Hato.
    Je weet dat ik voor zaken overkwam en zoals gebruikelijk liep mijn programma overdag en 's avonds helemaal vol.
    Toch ben ik nog even op donderdag 29 maart bij jouw werkplek langs geweest, maar je was die middag vrij.
    Jammer, want ik vloog op 30 maart weer terug.
    Fijne tijd nog en ik ben erg benieuwd naar jouw ervaring bij de Dolphin Therapy.

    Groetjes,

    Wim

  • 09 April 2007 - 20:36

    Dicky:

    Lieve Lot,
    Heerlijke weken gehad, samen gedoken en nu weer druk met projectplan en studie.
    Wide naar wordt vervolgd kijken, nog geen tijd denk ik.
    liefs uit de Vergt

  • 10 April 2007 - 12:01

    Mariet:

    Lieve Lot hoe is het nu met je ,stil iedereen vraagt naar hoe het met je is,en wacht met smart op je volgende bericht.X.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 123370

Voorgaande reizen:

12 Februari 2013 - 26 April 2013

Zuid Amerika

08 Januari 2011 - 21 April 2011

Down Under

30 Januari 2007 - 24 Mei 2007

Mijn eerste reis

14 Maart 2010 - 30 November -0001

Azië

Landen bezocht: